Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chyby ovlivňující úspěch managementu mateřských škol
Kafková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná práce se zabývá identifikací častých chyb v managementu škol se zaměřením na prostředí mateřské školy. Porovnává poznatky získané v literatuře s osobní zkušeností vybraných ředitelů mateřských škol. Za cíl si klade vymezit rizikové oblasti pro vznik chyb a nalézt vhodná doporučení, jak k nim přistupovat. Obecné vnímání zjištěných rizikových faktorů a přístupů bylo následně ověřeno v dotazníkovém šetření. Poučení z chyb by mělo být vnímáno pozitivně jako cesta k úspěchu a pokroku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části bylo uskutečněno šest rozhovorů s ředitelkami mateřských škol a formou dotazníkového šetření bylo získáno více než sto dvacet výpovědí školských pracovníků. Souhrnným výsledkem obou částí práce -jsou rady a doporučení pro začínající ředitele.
Specifické faktory úspěchů – zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals
Havíř, David
Cíl článku: Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchů firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals, v nejvíce citovaných vědeckých článcích vydaných v letech 2015 a 2016 a indexovaných databází Web of Science. Metodologie: Tento článek je založen na sběru a analýze vědeckých článků týkajících se zákaznické zkušenosti, tvorby hodnoty, born globals a případové studii v oblasti born globals. Vědecký cíl: Cílem tohoto článku je zjistit, do jaké míry jsou faktory zákaznické zkušenosti, tvorby hodnoty a born globals považovány za faktory úspěchů a jak jsou spolu spojovány ve vědeckých publikacích. Zjištění: Analýza literatury odhalila úzkou spojitost oblasti tvorby hodnoty se zákaznickou zkušeností a potvrdila jejích významnost pro úspěch a konkurenceschopnost firem. Firmy born globals skrze své identifikované vnitřní a vnější faktory by naopak mohly z kombinace těchto oblastí těžit pro posílení svého postavení na globálním trhu. Závěr: Zákaznická zkušenost a tvorba hodnoty vykazují povahu faktorů úspěchu a několikero vzájemných styčných bodů jako soustředění na zákazníka, překonání jeho očekávání nebo vliv jejich řízení na spokojenost, retenci a loajalitu zákazníků. Zákaznická zkušenost, stejně jako tvorba hodnoty, vztahuje do svého konceptu tvorbu hodnotu a vytváří tak prostor pro další výzkum zaměřený na jejich synergii. Prostor pro další výzkum taktéž poskytuje využití této synergie firmami born globals pro podporu diferenciaci a konkurenceschopnosti.
Chyby ovlivňující úspěch managementu mateřských škol
Kafková, Jana ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná práce se zabývá identifikací častých chyb v managementu škol se zaměřením na prostředí mateřské školy. Porovnává poznatky získané v literatuře s osobní zkušeností vybraných ředitelů mateřských škol. Za cíl si klade vymezit rizikové oblasti pro vznik chyb a nalézt vhodná doporučení, jak k nim přistupovat. Obecné vnímání zjištěných rizikových faktorů a přístupů bylo následně ověřeno v dotazníkovém šetření. Poučení z chyb by mělo být vnímáno pozitivně jako cesta k úspěchu a pokroku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části bylo uskutečněno šest rozhovorů s ředitelkami mateřských škol a formou dotazníkového šetření bylo získáno více než sto dvacet výpovědí školských pracovníků. Souhrnným výsledkem obou částí práce -jsou rady a doporučení pro začínající ředitele.
Faktory úspěchu rodinných firem
Boroš, Petr ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Rodinná firma je firma, v níž mají členové rodiny značný vlastnický podíl a kterou také ve značné míře řídí. Tato práce se zabývá faktory, která způsobují úspěch takových firem na trhu. Výzkum je založen na frameworku Good to Great od Jima Collinse (v češtině "Jak z dobré firmy udělat skvělou"). Po provedení kvantitativní a kvalitativní analýzy 8 českých společností různých velikostí a oborů byly zjištěny vazby chování společností na jejich úspěch. Tyto zjištění ústí v seznam doporučení, který je výstupem práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.